Στόχος - Αντικείμενο σεμιναρίου :Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων & ελεύθερους επαγγελματίες με σκοπό τους ενημερώσει για το σύνολο των παραμέτρων που καθορίζουν την «ψηφιακή παρουσία» μιας επιχείρησης ή μιας επαγγελματικής δραστηριότητας στην «Ψηφιακή Εποχή». Αφού προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά & οι τάσεις της «Ψηφιακής Εποχής» γίνεται αναφορά στα επιμέρους στοιχεία που συνθέτουν την «Ψηφιακή Παρουσία» μιας επιχείρησης, προσδιορίζοντας τη χρησιμότητα & τη σημαντικότητα καθενός από αυτά (websites, mobileapps, social media, directory listings, Search Engine presence, κλπ). Μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα αντιλαμβανόμαστε τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας μιας επιχείρησης είτε μέσα από ένα website, είτε μέσα από τη χρήση μιας mobile επιχειρηματικής εφαρμογής. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην κατανόηση των βασικών στοιχείων λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο και τον τρόπο με τον οποίο δεικτοδοτούν το περιεχόμενο των websites. Αναλύονται διεξοδικά οι παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση ενός website στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης και παρουσιάζονται οι τρόποι ορθής καταχώρισης & βελτιστοποίησης της θέσης ενός site στις μηχανές αναζήτησης. Το σεμινάριο ολοκληρώνεται παραδίδοντας στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της τρέχουσας κατάστασης της «Ψηφιακής Παρουσίας» της επιχείρησής τους ώστε να εντοπίσουν πιθανές αδυναμίες και να σχεδιάσουν την υλοποίηση των απαραίτητων διορθωτικών ενεργειών.
Σε ποιους απευθύνεται : Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Προαπαιτούμενες γνώσεις : Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, παρά οι βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και διαδικτύου.
|