Νέο Σεμινάριο (Ημερίδα) – Τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός
Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011
Στα πλαίσια της διαρκούς προσπάθειας μας να παρακολουθούμε όλες τις εξελίξεις στο χώρο των μηχανικών και να παρέχουμε πρακτικές εκπαιδεύσεις με άμεσα επαγγελματικά οφέλη, δημιουργήσαμε ένα νέο σεμινάριο με τίτλο: "Τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός". Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τον μηχανικό, με μία σειρά μεθόδων και εργαλείων που θα τον βοηθήσουν να αξιοποιήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο του, αλλά κυρίως να το διευρύνει. Ο Μηχανικός λόγω της φύσης της δουλειάς του είναι επικεντρωμένος στην εκτέλεση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση των έργων που αναλαμβάνει. Έτσι, η ενασχόλησή του με το κρίσιμο θέμα της ανάπτυξης των πωλήσεων του γραφείου του παραμένει ελάχιστη, με αποτέλεσμα να εγκλωβίζεται σε μία παθητική στάση "αδρανειακής" αναμονής για νέες δουλειές! Το γεγονός αυτό, πολλές φορές αποτελεί τροχοπέδη στην εύρεση νέων πελατών και στην ανάληψη νέων έργων, ιδιαίτερα στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, ο Μηχανικός, θα παρακολουθήσει μία μεστή και ολοκληρωμένη παρουσίαση των εργαλείων προώθησης και των τρόπων επικοινωνίας των υπηρεσιών του, την οποία δημιουργήσαμε με τη σύμπραξη των μηχανικών της Engineering Intelligence και διακεκριμένων στελεχών από το χώρο των πωλήσεων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο κάθε συμμετέχοντας θα είναι έτοιμος να αναλάβει δράση ενισχύοντας την εξωστρέφεια του γραφείου του, αλλά και τις πωλήσεις του.
Αναλυτικές πληροφορίες για τη νέα μας ημερίδα μπορείτε να βρείτε εδώ.