Εγγραφή newsletter
Εγγραφείτε στο newsletter της Engineering-Ιntelligence συμπληρώνοντας το email σας.
Κατάλογος σεμιναρίων

Αρχιτεκτονικά - Σχεδιαστικά

Γεωτεχνικά

Ευρωκώδικες

Στατικά Κτηρίων - Σκυρόδεμα

Στατικά Κτηρίων - Χάλυβας

Ενεργειακά

Μηχανολογικά

Real Estate

Κατασκευαστικά

Γεφυροποιία

Οικονομία – Διοίκηση

E-Classroom Πύλη σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Engineering-Intelligence
Νεάπολις Πάφος
Engineers' Club - Γίνετε μέλη του μεγαλύτερου club μηχανικών στην Ελλάδα!
Συνεργαστείτε μαζί μας
Shadow.gr
iScool

Τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

Κωδικός:Eng053
Τίτλος:Τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός
Κατηγορία:Οικονομία – Διοίκηση
Διάρκεια:5 ώρεςΕκδήλωση Ενδιαφέροντος
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Τρόπος Διεξαγωγής:ClassRoom Training
 
Περιγραφή:

απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

Στόχος - Αντικείμενο σεμιναρίου:
Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τον μηχανικό, με μία σειρά μεθόδων και εργαλείων που θα τον βοηθήσουν να αξιοποιήσει το υφιστάμενο πελατολόγιο του, αλλά κυρίως να το διευρύνει. Ο Μηχανικός λόγω της φύσης της δουλειάς του είναι επικεντρωμένος στην εκτέλεση, την παρακολούθηση και τη διαχείριση των έργων που αναλαμβάνει. Έτσι, η ενασχόλησή του με το κρίσιμο θέμα της ανάπτυξης των πωλήσεων του γραφείου του παραμένει ελάχιστη, με αποτέλεσμα να εγκλωβίζεται σε μία παθητική στάση «αδρανειακής» αναμονής για νέες δουλειές! Το γεγονός αυτό, πολλές φορές αποτελεί τροχοπέδη στην εύρεση νέων πελατών και στην ανάληψη νέων έργων, ιδιαίτερα στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.  

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, ο Μηχανικός, θα παρακολουθήσει μία μεστή και ολοκληρωμένη παρουσίαση των εργαλείων προώθησης και των τρόπων επικοινωνίας των υπηρεσιών του, την οποία δημιουργήσαμε με τη σύμπραξη των μηχανικών της EngineeringIntelligenceκαι διακεκριμένων στελεχών από το χώρο των πωλήσεων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ο κάθε συμμετέχοντας θα είναι έτοιμος να αναλάβει δράση ενισχύοντας την εξωστρέφεια του γραφείου του, αλλά και τις πωλήσεις του.

Σε ποιους απευθύνεται:
Στους μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων που διατηρούν δικό τους γραφείο ή εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες και επιθυμούν να ενημερωθούν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αναπτύξουν το πελατολόγιο τους.

Προαπαιτούμενες γνώσεις:
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου.

Ύλη Σεμιναρίου:

απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

1. Κατανόηση πελάτη.
Αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ο πελάτης επιλέγει Μηχανικό και τα στοιχεία (συνειδητά και ασυνείδητα) που επιδρούν στην απόφασή του.

2. Πανόραμα προωθητικών ενεργειών.
Παρουσιάζεται το σύνολο των προωθητικών ενεργειών που είναι ικανές να προσελκύσουν νέους πελάτες στο γραφείου του Μηχανικού. 

3. Αρχές παρουσιάσεων των υπηρεσιών.
Αναφέρονται οι τρόποι παρουσίασης των υπηρεσιών του Μηχανικού (μελέτη, επίβλεψη, σχέδια, κατασκευές, αδειοδοτήσεις κ.λπ.) προς τους υποψήφιους πελάτες του. Εισαγωγή στην έννοια της συμβουλευτικής πώλησης.

4. Οργάνωση πελατολογίου
Αναπτύσσεται ένα απλό μοντέλο παρακολούθησης των επικοινωνιών με το υπάρχον και το δυνητικό πελατολόγιο του γραφείου με στόχο την επισήμανση και την αξιοποίηση των ευκαιριών πώλησης.

5. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Αναδεικνύονται σημεία στα οποία ο Μηχανικός μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πέραν της καλύτερης τιμής.

6. Αξιοποίηση ευκαιριών
Υποδεικνύονται τρόποι αξιοποίησης επίκαιρων ευκαιριών της αγοράς, όπως για παράδειγμα τα ενεργειακά πιστοποιητικά.

7. Συνεργασία και συνένωση δυνάμεων.
Προτείνονται τρόποι δημιουργίας δικτύων συνεργασίας με στόχο την προσέγγιση πελατών πέραν του στενού περίγυρου του γραφείου του Μηχανικού. Στόχος η μετάβαση από την κουλτούρα του αυτοαπασχολούμενου μηχανικού σε εκείνης του επιχειρηματία.

Επαγγελματικά οφέλη - Πλεονεκτήματα:

απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός

Επαγγελματικά οφέλη σεμιναρίου:

  • Εξοικείωση με τους τρόπους δημιουργίας και αύξησης του πελατολογίου ενός Μηχανικού.
  • Γνωριμία με όλα τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας των υπηρεσιών του Μηχανικού στο δυνητικό πελατολόγιο.
  • Ικανότητα αύξησης των πωλήσεων

Πλεονεκτήματα σεμιναρίου:

  • Πιστοποιητικό παρακολούθησης Engineering-Intelligence
  • Κάρτα μέλους Engineering- Intelligence Club
  • Εκπτωτική συμμετοχή σε περίπτωση που παρακολουθήσετε και κάποιο άλλο από τα διαθέσιμα σεμινάρια μας
  • Αίθουσες Διδασκαλίας με  σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα και προσωπικό Η/Υ για κάθε εκπαιδευόμενο
  • Διεξαγωγή σε ολιγομελή τμήματα, ώστε να απαντώνται οι ερωτήσεις με αμεσότητα
Επιπλέον στοιχεία:

Εισηγητές:
Πετκάκης Γιώργος, Marketing & Sales Specialist, MBA

Εκπαιδευτικό υλικό:

  • Μπλοκ Σημειώσεων και Στυλό.
  • Σημειώσεις εισηγητή

Ειδικές προσφορές - Επιδότηση:

  • Προσφέρονται ειδικές τιμές για συμμετοχές σε περίπτωση που δηλώσετε συμμετοχή μαζί με κάποιον / κάποιους γνωστούς ή συναδέλφους σας.
  • Παρέχονται ειδικές τιμές για εταιρικές εκπαιδευσεις σε κλειστά τμήματα.
  • Δυνάτότητα επιδότησης του κόστους συμμετοχής από τον ΟΑΕΔ μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ (0,45%)
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-5157260 ή ηλεκτρονικά πατώντας εδώ.

designed by   Rdc Informatics     powered by   Content Optimizer - RDC Informatics' Content Management Platform