H Ψηφιακή Παρουσία της Επιχείρησης μου στο Διαδίκτυο
Περιγραφή
Στόχος – Αντικείμενο σεμιναρίου
Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση για το σύνολο των παραμέτρων που καθορίζουν την «ψηφιακή παρουσία» μίας επιχείρησης ή μίας επαγγελματικής δραστηριότητας στην «Ψηφιακή Εποχή». Αφού προσδιοριστούν τα χαρακτηριστικά και οι τάσεις της «Ψηφιακής Εποχής», γίνεται αναφορά στα επιμέρους στοιχεία που συνθέτουν την «Ψηφιακή Παρουσία» μίας επιχείρησης, προσδιορίζοντας τη χρησιμότητα και τη σημαντικότητα καθενός από αυτά (websites, mobileapps, social media, directory listings, Search Engine presence, κ.λπ.). Μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, αντιλαμβανόμαστε τη σημασία της διαδικτυακής παρουσίας μίας επιχείρησης, είτε μέσα από ένα website, είτε μέσα από τη χρήση μίας mobile επιχειρηματικής εφαρμογής. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στην κατανόηση των βασικών στοιχείων λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο και τον τρόπο με τον οποίο δεικτοδοτούν το περιεχόμενο των websites. Αναλύονται διεξοδικά οι παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση ενός website στα αποτελέσματα μίας αναζήτησης και παρουσιάζονται οι τρόποι ορθής καταχώρισης και βελτιστοποίησης της θέσης ενός site στις μηχανές αναζήτησης. Το σεμινάριο ολοκληρώνεται παραδίδοντας στους συμμετέχοντες ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης της τρέχουσας κατάστασης της «Ψηφιακής Παρουσίας» της επιχείρησης τους, ώστε να εντοπίσουν πιθανές αδυναμίες και να σχεδιάσουν την υλοποίηση των απαραίτητων διορθωτικών ενεργειών.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Προαπαιτούμενες γνώσεις
Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, παρά μόνο οι βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και διαδικτύου.
Ύλη αντικειμένου
1. Ψηφιακή εποχή
- Χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες
- Καταναλωτικές τάσεις – Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία
- Εργαλεία επιχειρηματικής ενημέρωσης
- Αναζήτηση τάσεων που αφορούν την Αγορά μου
2. Επιχειρηματική Ψηφιακή Παρουσία
- Συστατικά στοιχεία (web sites, mobile apps, social media, directory listings, Search Engine presence, κ.λπ.)
- Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και αναγκαιότητα χρήσης κάθε μέσου
- Σύνθεση της σωστής «Ψηφιακής Παρουσίας»
- Ενσωμάτωση «Ψηφιακής Παρουσίας» στη συνολική εταιρική εικόνα
- Ανάγκες επικοινωνίας, συντήρησης και επέκτασης
3. Η web παρουσία της επιχείρησης μου
- Χρειάζομαι ή δεν χρειάζομαι website
- Τι πρέπει να περιέχει το web site της επιχείρησης μου
- Ποια τα χαρακτηριστικά ενός «καλού» website
- Τι πρέπει να προσέξω όταν θα κατασκευάσω ή θα ανακατασκευάσω το site της επιχείρησης μου
- Checklist επιτυχημένης λειτουργίας ενός website
- Μέτρηση απόδοσης – παρακολούθηση επισκεψιμότητας ενός Website
- Ποιοτικοί δείκτες επιτυχούς λειτουργίας ενός website – Πλάνο αναθεωρήσεων, διορθώσεων, βελτιώσεων
4. Η mobile παρουσία της επιχείρησης μου
- Χρειάζομαι ή δεν χρειάζομαι mobile app
- Τι πρέπει να περιέχει το mobile app της επιχείρησης μου
- Ποια τα χαρακτηριστικά ενός «καλού» mobile app
- Τι πρέπει να προσέξω όταν θα κατασκευάσω ή θα ανακατασκευάσω το mobile app της επιχείρησης μου
- Checklist επιτυχημένης λειτουργίας ενός mobile app
- Μέτρηση απόδοσης – παρακολούθηση χρήσης ενός mobile app
- Ποιοτικοί δείκτες επιτυχούς λειτουργίας ενός mobile app – Πλάνο αναθεωρήσεων, διορθώσεων, βελτιώσεων
5. Μηχανές Αναζήτησης του διαδικτύου
- Αρχές και τρόπος λειτουργίας
- Εκτός από τη Google, υπάρχουν και άλλες – Με ενδιαφέρουν;
- Η έννοια του Ranking περιεχομένου στις Μηχανές αναζήτησης
- Εργαλεία ελέγχου – Monitoring του περιεχομένου των μηχανών αναζήτησης
- Παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση ενός website στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης
- Τι σημαίνει SEO (Search Engine Optimization) και πώς υλοποιείται
- Γιατί δεν υπάρχω στις μηχανές αναζήτησης – Περιπτώσεις και θέματα που καταστρέφουν την παρουσία ενός site στις μηχανές αναζήτησης
6. Τι γίνεται με το δικό μου site στις μηχανές αναζήτησης
- Έλεγχος δεικτοδότησης περιεχομένου
- Έλεγχος θέσης του site μου με διάφορες αναζήτησης
- «Πονηρές» αναζητήσεις ελέγχου για μένα και τον ανταγωνισμό μου
- Πώς θα μάθω τι έχει δεικτοδοτήσει η Google για το site μου
- Πώς θα βελτιώσω τη θέση του site μου με απλές ενέργειες που δεν κοστίζουν
- Hands-On Workshop με ειδικό ερωτηματολόγιο για την αυτοαξιολόγηση της web / mobile παρουσίας της επιχείρησης μου
- Πλάνο αναθεωρήσεων, διορθώσεων, βελτιώσεων
7. Αναφορά σε προχωρημένα θέματα SEO
- Εκτεταμένος έλεγχος ανταγωνισμού
- Μέθοδοι SEO
- Τι σημαίνει όρος SEM (Search Engine Marketing) – Με ενδιαφέρει;
- Τι πρέπει να ζητήσω από ένα εξειδικευμένο προμηθευτή υπηρεσιών SEO / SEM και πώς θα αξιολογήσω το αποτέλεσμα της δουλειάς του
8. Πώς είναι η Ψηφιακή Παρουσία της δικής μου επιχείρησης
- Workshop με ειδικό ερωτηματολόγιο για την αυτο-αξιολόγηση της δικής σας ψηφιακής παρουσίας
- Πλάνο πιθανών διορθωτικών ενεργειών
- Εκτίμηση αναγκών για περαιτέρω εμβάθυνση γνώσεων σε άλλες θεματικές ενότητες από τη σειρά “DigitalBusiness”
Επαγγελματικά οφέλη - Πλεονεκτήματα
Επαγγελματικά οφέλη σεμιναρίου
- Επαναπροσδιορισμός Status «Ψηφιακής Εποχής» αναφορικά με την Αγορά που δραστηριοποιείται η επιχείρηση μου
- Γνώση των εργαλείων με τα οποία θα παρακολουθώ σαν επιχειρηματίας τις τάσεις της Ψηφιακής Εποχής αναφορικά με την Αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαι
- Επαναπροσδιορισμός της αναγκαιότητας χρήσης / κατασκευής ενός website ή ενός mobile app για την επιχείρηση μου
- Γνώση των κριτηρίων αξιολόγησης ενός website ή ενός mobile app για την επιχείρηση μου
- Γνώση των εργαλείων μέτρησης απόδοσης της χρήσης ενός website ή ενός mobile app για την επιχείρηση μου
- Αυτό-αξιολόγηση της web / mobile παρουσίας της επιχείρησης μου με άμεση εξαγωγή συμπερασμάτων για πιθανές διορθωτικές ενέργειες
- Ουσιαστική γνώση του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης και η συσχέτιση τους με το δικό μου website
- Χρήση του εργαλείου με το οποίο θα ελέγχω τη δεικτοδότηση του περιεχομένου του site μου στις μηχανές αναζήτησης
- Αυτό-αξιολόγηση της παρουσίας της επιχείρησης μου στις μηχανές αναζήτησης με άμεση εξαγωγή συμπερασμάτων για πιθανές διορθωτικές ενέργειες
- Αξιολόγηση της ανάγκης για λήψη ή όχι υπηρεσιών από έμπειρους επαγγελματίες για υπηρεσίες SEO / SEM
- Αυτό-αξιολόγηση της Ψηφιακής Παρουσίας της επιχείρησης μου με άμεση εξαγωγή συμπερασμάτων για πιθανές διορθωτικές ενέργειες
- Εντοπισμός ειδικότερων θεμάτων που άπτονται της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησης μου στα οποία πρέπει να εμβαθύνω επενδύοντας περαιτέρω στην προσωπική μου ανάπτυξη (ανάγκη για παρακολούθηση επιπλέον θεματικών ενοτήτων από τον κύκλο σπουδών “Digital Business”)
Πλεονεκτήματα σεμιναρίου
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης κάθε σεμιναρίου που διεξάγεται με σύγχρονο e-learning, μέχρι και για 10 ημέρες μετά το τέλος του
- Μετά από την παρακολούθηση του πρώτου σας σεμιναρίου, παρέχεται έκπτωση 20% για κάθε επόμενο σεμινάριο που θα επιλέξετε να παρακολουθήσετε
Επιπλέον στοιχεία
Εισηγητές
- Εισήγηση από καθηγητές με πολύχρονη εμπειρία και μεταδοτικότητα
Εκπαιδευτικό υλικό
- Σημειώσεις εισηγητή και επιπρόσθετο ψηφιακό υλικό
Ειδικές προσφορές
- Προσφέρονται ειδικές τιμές για μαζικές εγγραφές, στην περίπτωση που δηλώσετε συμμετοχή μαζί με γνωστούς ή συναδέλφους σας
- Προσφέρονται ειδικές τιμές για κατόχους κάρτας ανεργίας ή ΑμεΑ
- Προσφέρονται ειδικές τιμές για εταιρικές εκπαιδεύσεις σε κλειστά τμήματα
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 210 5765311 ή μέσω email στο seminars@engineering-intelligence.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα: