fbpx
Τι πρέπει να γνωρίζω για τα Social Media & το Digital Marketing για την Επιχείρηση μου

Τι πρέπει να γνωρίζω για τα Social Media & το Digital Marketing για την Επιχείρηση μου

Περιγραφή

Στόχος – Αντικείμενο σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι η κατανόηση του οικοσυστήματος των Κοινωνικών Δικτύων, οι δυνατότητες του Digital Marketing και το πώς μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία μίας σύγχρονης επιχείρησης.

Στην πρώτη ενότητα (Social Media) αναλύονται διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των σημαντικότερων Κοινωνικών Δικτύων, αναγνωρίζοντας την αξία του καθενός σε διάφορες επιχειρηματικές Αγορές. Ταυτόχρονα, αξιολογείται η ανάγκη παρουσίας μίας επιχείρησης στα Κοινωνικά Δίκτυα, αναδεικνύοντας ευκαιρίες, αλλά και πιθανές αδυναμίες. Επίσης, παρουσιάζονται οι τρόποι αξιολόγησης του ψηφιακού αποτυπώματος “Digital Impact” των Κοινωνικών Δικτύων, ώστε να γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας τους για επιχειρηματικούς σκοπούς.

Στη δεύτερη ενότητα (Digital Marketing) αναλύονται διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των σημαντικότερων Καναλιών προβολής στο διαδίκτυο και σε κινητές έξυπνες συσκευές (mobile advertising), αναγνωρίζοντας την αξία του καθενός σε διάφορες επιχειρηματικές Αγορές. Ταυτόχρονα, αξιολογείται η ανάγκη παρουσίας μίας επιχείρησης στα σύγχρονα Ψηφιακά Κανάλια Διαφήμισης, σε συνάρτηση με τους επιχειρηματικούς στόχους και το διαθέσιμο budget. Επίσης, παρουσιάζονται οι τρόποι αξιολόγησης του ψηφιακού αποτυπώματος “Digital Impact” ενός διαφημιστικού προγράμματος Digital Marketing, ώστε να γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Προαπαιτούμενες γνώσεις

Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, παρά μόνο οι βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και διαδικτύου.

Ύλη αντικειμένου

Social Media

1. Κοινωνικά Δίκτυα: Καταναλωτές και Επιχειρηματικός Κόσμος

  • Αρχές και τρόπος λειτουργίας των Social Media (SM)
  • Ta Social Media πέρα από τοFaceBook – Με ενδιαφέρουν;
  • Διαχωρισμός ατομικών προφίλ  / Εταιρικών σελίδων
  • Προϋποθέσεις για την έναρξη παρουσίας της επιχείρησης μου στα SM
  • Πώς μετριέται το ψηφιακό αποτύπωμα από την αξιοποίηση των SM για επιχειρηματικούς σκοπούς
  • Κρίσιμες επιλογές στις ρυθμίσεις των προφίλ που μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησης μου στα SM

2. Τι κάνω με τα Social Media (SM) της επιχείρησης μου

  • Επιλογή SM τα οποία θα χρησιμοποιήσω
  • Ενσωμάτωση των SM στη συνολική εταιρική εικόνα
  • Έλεγχος πληρότητας ψηφιακής παρουσίας στα SM
  • Έλεγχος ρυθμίσεων / Έλεγχος πρόσβασης / Έλεγχος κυριότητας
  • Χρήση, απόκριση και συχνότητα αναρτήσεων – Χρονοπρογραμματισμός αναρτήσεων
  • Είδη αναρτήσεων και χαρακτηριστικά  – Βέλτιστες Πρακτικές

3. Αναφορά σε προχωρημένα θέματα Social Media

  • Τι μπορεί να μου προσφέρει μια συστηματική παρουσία στα SM
  • Ειδικές παρατηρήσεις αναφορικά με τη χρήση κινητών συσκευών
  • Συνδυασμοί SM management και πληρωμένων ενεργειών Marketing
  • Τι πρέπει να ζητήσω από ένα εξειδικευμένο προμηθευτή υπηρεσιών SM Management και πώς θα αξιολογήσω το αποτέλεσμα της δουλειάς του

Digital Marketing

4. Digital Marketing: Πού, πώς και γιατί

  • Γιατί Digital Marketing – Αφού δεν κάνω ούτε «απλό» Marketing
  • Push & Pull Marketing σε απλά Ελληνικά – Αφορούν την επιχείρηση μου;
  • Υποψήφιοι πελάτες, ψηφιακές συσκευές και κανάλια διαφήμισης – Πού συναντιούνται
  • Συσχέτιση επιχειρησιακών στόχων με μετρήσιμα KPIs και διαθέσιμο προϋπολογισμό
  • Προϋποθέσεις για την έναρξη ενός διαφημιστικού προγράμματος Digital Marketing
  • Προετοιμασία και μέτρηση «ψηφιακού αποτυπώματος» ενός διαφημιστικού προγράμματος Digital Marketing

5. Θέλω και εγώ Digital Marketing – Τι πρέπει να κάνω

  • Γνώση των διαθέσιμων ψηφιακών καναλιών διαφήμισης
  • Καταγραφή επιχειρησιακών στόχων επικοινωνίας – Συσχέτιση με επιχειρησιακές δυνατότητες και προοπτικές
  • Δημιουργία του κατάλληλου μείγματος επικοινωνίας – Επιλογή μέσων επικοινωνίας
  • Βασικά Χαρακτηριστικά βασικών ψηφιακών διαφημιστικών καναλιών
  • Παράμετροι σχεδιασμού και εκτέλεσης ενός διαφημιστικού προγράμματος Digital Marketing
  • Μεθοδολογία αξιολόγησης αποτελεσμάτων – Σε πόσο χρόνο
  • Πλάνο αναθεωρήσεων, διορθώσεων, βελτιώσεων
  • Η σημασία της συνεπούς παρουσίας στα ψηφιακά μέσα

6. Αναφορά σε προχωρημένα θέματα Digital Marketing

  • Τι μπορώ να κάνω μόνος μου και τι πρέπει να αναθέσω σε εξειδικευμένους συνεργάτες
  • Ειδικές παρατηρήσεις αναφορικά με τη χρήση κινητών συσκευών
  • Συνδυασμοί Social Media management και πληρωμένων ενεργειών Marketing
  • Τι πρέπει να ζητήσω από ένα εξειδικευμένο προμηθευτή υπηρεσιών Digital Marketing και πώς θα αξιολογήσω το αποτέλεσμα της δουλειάς του

Επαγγελματικά οφέλη - Πλεονεκτήματα

Επαγγελματικά οφέλη σεμιναρίου

  • Ουσιαστική γνώση του τρόπου επιρροής των SM στη λειτουργία μίας επιχείρησης
  • Γνώση εργαλείων μέτρησης της επιρροής των SM για την επιχείρηση μου (Social Media Impact Analytics)
  • Γνώση πλήρους μεθοδολογίας για την έναρξη συστηματικής αξιοποίησης των SM
  • Αυτό-αξιολόγηση της παρουσίας της επιχείρησης μου στα SM με άμεση εξαγωγή συμπερασμάτων για πιθανές διορθωτικές ενέργειες
  • Αξιολόγηση της ανάγκης για λήψη ή όχι υπηρεσιών από έμπειρους επαγγελματίες για υπηρεσίες SM management
  • Ορθή τοποθέτηση του Digital Marketing στην καθημερινή λειτουργία μίας επιχείρησης
  • Συσχέτιση δυνατοτήτων των διαφημιστικών καναλιών, των επιχειρηματικών στόχων, των ρεαλιστικών δυνατοτήτων της επιχείρησης μου και του προϋπολογισμού μιας ενέργειας Digital Marketing
  • Δυνατότητα κατανόησης των κριτηρίων επιλογής των κατάλληλων διαφημιστικών καναλιών για την επιχείρηση μου
  • Εργαλεία εκτέλεσης και παρακολούθησης ενός πλάνου Digital Marketing
  • Εργαλεία μέτρησης της επιρροής ενός πλάνου Digital Marketing για την επιχείρηση μου
  • Αξιολόγηση της ανάγκης για λήψη ή όχι υπηρεσιών από έμπειρους επαγγελματίες για υπηρεσίες Digital Marketing

Πλεονεκτήματα σεμιναρίου

  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Δυνατότητα ασύγχρονης παρακολούθησης κάθε σεμιναρίου που διεξάγεται με σύγχρονο e-learning, μέχρι και για 10 ημέρες μετά το τέλος του
  • Μετά από την παρακολούθηση του πρώτου σας σεμιναρίου, παρέχεται έκπτωση 20% για κάθε επόμενο σεμινάριο που θα επιλέξετε να παρακολουθήσετε

Επιπλέον στοιχεία

Εισηγητές     

  • Εισήγηση από καθηγητές με πολύχρονη εμπειρία και μεταδοτικότητα

Εκπαιδευτικό υλικό

  • Σημειώσεις εισηγητή και επιπρόσθετο ψηφιακό υλικό

Ειδικές προσφορές

  • Προσφέρονται ειδικές τιμές για μαζικές εγγραφές, στην περίπτωση που δηλώσετε συμμετοχή μαζί με γνωστούς ή συναδέλφους σας
  • Προσφέρονται ειδικές τιμές για κατόχους κάρτας ανεργίας ή ΑμεΑ
  • Προσφέρονται ειδικές τιμές για εταιρικές εκπαιδεύσεις σε κλειστά τμήματα

Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο +30 210 5765311 ή μέσω email στο seminars@engineering-intelligence.gr ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα:

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
GDPR
Κωδικός: Eng088
Κατηγορία: Oικονομία - Πωλήσεις - Marketing
Διάρκεια: 8 ώρες
Scroll to Top