
Στόχος - Αντικείμενο σεμιναρίου :Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων & ελεύθερους επαγγελματίες με σκοπό τους βοηθήσει να κατανοήσουν το οικοσύστημα των Κοινωνικών Δικτύων, τις δυνατότητες του Digital Marketing & το πώς μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία μιας σύγχρονης επιχείρησης.
Στην πρώτη ενότητα (Social Media) αναλύονται διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των σημαντικότερων Κοινωνικών Δικτύων αναγνωρίζοντας την αξία του κάθε ενός σε διάφορες επιχειρηματικές Αγορές. Ταυτόχρονα αξιολογείται η ανάγκη παρουσίας μιας επιχείρησης στα Κοινωνικά Δίκτυα αναδεικνύοντας ευκαιρίες αλλά και πιθανές αδυναμίες. Επίσης παρουσιάζονται οι τρόποι αξιολόγησης του ψηφιακού αποτυπώματος “Digital Impact” των Κοινωνικών Δικτύων ώστε να γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους για επιχειρηματικούς σκοπούς.
Στη δεύτερη ενότητα (Digital Marketing) αναλύονται διεξοδικά τα χαρακτηριστικά των σημαντικότερων Καναλιών προβολής στο διαδίκτυο και σε κινητές έξυπνες συσκευές (mobileadvertising), αναγνωρίζοντας την αξία του κάθε ενός σε διάφορες επιχειρηματικές Αγορές. Ταυτόχρονα αξιολογείται η ανάγκη παρουσίας μιας επιχείρησης στα σύγχρονα Ψηφιακά Κανάλια Διαφήμισης σε συνάρτηση με τους επιχειρηματικούς στόχους και το διαθέσιμο budget. Επίσης παρουσιάζονται οι τρόποι αξιολόγησης του ψηφιακού αποτυπώματος “Digital Impact” ενός διαφημιστικού προγράμματος Digital Marketingώστε να γίνεται αντικειμενική αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς του.
Σε ποιους απευθύνεται : Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Προαπαιτούμενες γνώσεις : Δεν απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις για την παρακολούθηση του σεμιναρίου, παρά οι βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και διαδικτύου.

|